Over ons
Zo gaan er geen twaalf in een dozijn…Wij van Leuk Personeel
Samen met u willen wij zorgen voor een beter werkklimaat, voor u, voor ons en voor de volgende generaties.
Wat onderscheidt Leuk Personeel van andere arbodiensten?
Het unieke van Leuk Personeel is dat de meeste casemanagers een P&O achtergrond hebben. Wij kennen dus ook de werkgeverskant van de ziektebegeleiding, hoe ziet dat er dan echt uit op de vloer? Met de werkgever denkt Leuk Personeel creatief mee, wat kan er wel vanuit de wet en gaan dan samen op zoek naar de beste oplossing voor werkgever en werknemer. We doen dat ook echt op een persoonlijke manier. Bij Leuk Personeel vinden we het belangrijk, dat we weten wie we aan de lijn hebben en ook nog op de hoogte zijn van de geschiedenis van de klant. Dat maakt ons echt onderscheidend van grote arbodiensten.
Leuk Personeel richt zich als arbodienst op het MKB, van de horecaondernemer met een medewerker tot de grote organisaties met ca 500 werknemers.
Waarom kiezen bedrijven voor Leuk Personeel?
Nieuwe klanten van Leuk Personeel komen vooral vanuit het netwerk. Het is voornamelijk mond-tot-mondreclame van bestaande klanten, onze bedrijfsartsen en andere relaties. Bedrijven zijn op zoek naar een arbodienst die makkelijk schakelt, die goed in het dossier zit en waar je als klant niet een nummer bent. Wij vinden het belangrijk dat er aan beide kanten een klik is. Dan kies je ook voor elkaar.
Arbodienst voor werkgever en werknemer
Ook al zijn de werkgevers de betalende klanten. Bij Leuk Personeel is het niet zo dat wie betaalt bepaalt. Arbodienst Leuk Personeel begeleidt zowel de werknemer als de werkgever in het ziekteproces. Dit traject doe je als werkgever en werknemer samen. Leuk Personeel wordt daarbij gezet om ervoor te zorgen dat het hele proces goed verloopt. Hierbij heeft Leuk Personeel ook contact met de werknemer zodat deze gehoord wordt en zijn verhaal kan doen. Dit nemen we mee in een stukje advies naar de werkgever of als achtergrondinformatie naar de bedrijfsarts. De bedrijfsarts beoordeelt het medische stuk. Vandaaruit kijken we als arbodienst hoe we dit alles het beste kunnen vormgeven voor zowel de werknemer als de werkgever. Leuk Personeel kiest niet vanzelfsprekend de kant van de werkgever. De werkgever mag aangeven wat zijn wensen zijn maar als het advies van de bedrijfsarts anders is, geven we dit bij de werkgever aan en adviseren hem het advies van de bedrijfsarts te volgen. Natuurlijk proberen we als arbodienst mee te denken met alle partijen en adviseren wij waar we kunnen. Integriteit is daarin heel belangrijk, en zullen daarin nooit over onze grenzen gaan. Daarin zit dan ook onze toegevoegde waarde. Het is de taak van de arbodienst om aan te geven wanneer het niet goed gaat.
Leuk kennis te maken!

Anneke van Looij
Directeur

Marloes Dijkstra
Office Manager, Functionaris Gegevensbescherming, Medisch Secretariaat

Aida Nourany
Casemanager CROV, Praktijk Ondersteuner Bedrijfsarts

Maaike de Groot
Coördinator Interne Processen, Personeelsadviseur

Angelique van der Wall
Casemanager

Yvonne de Rooij
Casemanager

Quinty Flemming
Verzuimmedewerkster

Murat Gök
Staf Bedrijfsarts

Marina Wakker
Arbeidspsycholoog

Leon Gardien
Register bedrijfsfysiotherapeut

Maaike Houtenbos
Re-integratiecoach

Loes Louwers
Arbeidsdeskundige

Edith Groenendaal
Arbeid & Organisatie-deskundige

Diana Voorneveld
Arbodeskundige, Hoger Veiligheidskunde

Miranda van der Steen
Mediator
Wij werken o.a. voor





We helpen je graag! Leuk als je contact met ons opneemt.
Vrijblijvende offerte?
Vul het contactformulier in
E-mail:
info@leukpersoneel.nl
Telefoonnummer:
035 - 543 61 37
Onze partners
Leuk Personeel werkt al jaren met partners die het verschil maken in onze dienstverlening richting het verzuim en personeelsadvies. Maak kennis met onze partners!
Eelco Schrijver
Schrijver bedrijfsverzekeringen houdt zich onder andere bezig met wagenparken, transport, aansprakelijkheid, opstal, inventaris en verzuim.
Patrick Brands
Baar Advies is uw onafhankelijke en financieel adviseur op het gebied van hypotheken en verzekeringen.
Renée Aben
Aben Personeelszaken adviseert u over HR-zaken en regelt alles op dit gebied: arbeidsrecht, reorganisaties, personeelsbeleid, functioneren en ziekteverzuim.
Jan van Gestel
Uitblinkers! staat voor talent-, loopbaan- stress- en burnout- coaching, outplacement, werving en selectie, uitzenden en detacheren.