Over ons

Zo gaan er geen twaalf in een dozijn...

Wij van Leuk Personeel

Samen met u willen wij zorgen voor een beter werkklimaat, voor u, voor ons en voor de volgende generaties. Dit doen wij met het enthousiaste team van Leuk Personeel die het beste omschreven kan worden als: Nieuwsgierig, blond en leuk.

Wij hebben ambities. Wij willen een landelijk gevestigde Arbodienst zijn en we willen groeien in energie, kennis, werk en relaties.

Onze werkwijze maakt ons uniek. Wij zijn creatief met een beetje bluf en van vele markten thuis. Tussen de stevige wet- en regelgeving zoeken wij toch naar creatieve oplossingen voor werkgever en werknemer, waardoor complexe zaken opeens helemaal niet meer zo ingewikkeld zijn.

Wij willen graag veel weten, ook van u, uw medewerkers en uw bedrijfsvoering. Door een bepaalde onbescheidenheid en doorvragen kunnen wij met u meedenken over uw verzuimbeleid.  Wij schromen niet om u – ook ongevraagd – advies te geven. Respectvol!

Betrokkenheid, betrouwbaarheid en deskundigheid vormen het fundament voor onze samenwerking met u.

Met een knipoog noemen wij ons ook blond. We vinden humor in ons werk erg belangrijk. Met humor houden wij het simpel!

Meer weten over ons? Klik dan op ons.

De mensen achter Leuk Personeel

Monique Damhuis
Senior Casemanager

“Nieuwsgierigheid als Senior Casemanager brengt mij ver”

“De werkgever wordt steeds meer (financieel) verantwoordelijk voor zaken waar hij zelf moeilijk vat op kan krijgen zoals alle wettelijke verplichtingen rond arbo en ziekte. Het is puur genieten als ik deze werkgever kan helpen zijn of haar probleem op te lossen.”

Monique startte haar carrière 23 jaar geleden als personeelsfunctionaris bij een aluminiumgieterij om daarna haar loopbaan te vervolgen in de transport. Daar was zij werkzaam als personeelsadviseur en casemanager. Zij heeft een afgeronde HBO opleiding Personeel & Arbeid.

In de weekenden is Monique actief als geocacher en is ze verslaafd aan Jan van Haasteren puzzels. Monique houdt van lekker eten en haar tweede vaderland is Oostenrijk.

Monique Damhuis

Mart van Geemen
Casemanager

“In tegenstelling tot het weer is verzuim wel te beïnvloeden.”

“Waar ziekte je overkomt, is verzuim een keuze. Door als werkgever te zorgen voor de juiste begeleiding en preventief maatregelen te treffen kan kortdurend verzuim voorkomen worden en langdurig verzuim worden terug gedrongen. Mijn boodschap is dan ook altijd: Denk in mogelijkheden in plaats van beperkingen!”

In 2018 heeft Mart de HBO opleiding Human Resource Management aan de Hogeschool Utrecht afgerond. Naast zijn functie als personeelsadviseur en casemanager houdt Mart zich bezig met projecten als de AVG en de certificering (ISO9001:2015) van Leuk Personeel als arbodienst. Mart zijn loopbaan is begonnen in de Retail branche waar hij zich heeft mogen ontwikkelen tot leidinggevende.

In zijn vrije tijd is Mart regelmatig te vinden bij zijn paard. Daarnaast vindt hij het heerlijk om lekker te koken en gezellig met vrienden een drankje te doen!

Mart van Geemen

Anneke van Looij
Personeel en Organisatieadviseur

“Het is een kwestie van vertrouwen”

“Van ondernemers wordt steeds meer verwacht dat ze ‘alle ballen in de lucht’ kunnen houden. Moeilijk, zo niet onmogelijk, zeker in deze tijd. Naast verzuimbegeleiding kunnen wij de ondernemer ook ondersteunen in bijvoorbeeld kwesties met medewerkers, het toepassen van nieuwe wettelijke regels of adviseren bij veranderingsprocessen.”

Vanaf 2004 ondersteunt Anneke als zelfstandige MKB bedrijven met hun personeelszaken. Anneke is afgestudeerd Arbeid- en Organisatiesocioloog en heeft daarvoor HBO Arbeidsverhoudingen/ Personeelswerk afgerond. Ze heeft gewerkt als HR-Manager in verschillende branches.

Anneke schildert portretten, kookt graag en houdt van gezelligheid.

Anneke van Looij