Commercieel Backoffice Medewerker

Commercieel Backoffice Medewerker

Bedrijfsprofiel

Amgreat Europe gevestigd te Almere is sinds 2017 het Europese voorraadhoudende verkoopkantoor van Aputure Imaging Industries Ltd. en bediend de Europese markt via een uitgebreid dealernetwerk. Met verkoopkantoren in USA, Brazilie, India, Singapore, Korea, Vietnam, Japan en het hoofdkantoor in China is Aputure Imaging Industries Ltd met de merken Aputure, amaran, Deity Microphones, Sidus Link en Sidus Audio één van de snelst groeiende cinema technologiebedrijven in de wereld.

Functieomschrijving

Ter uitbreiding van ons team voor het Europese kantoor Amgreat Europe, waar wij de producten Aputure, amaran, Deity Microphones, Sidus Link en Sidus Audio voeren, zijn wij per direct op zoek naar een commercieel backoffice medewerker.

Als commercial backoffice medewerker zorg jij ervoor dat onze klanten snel en accuraat worden bediend. Je zult je bezighouden met het uitbrengen van offertes, het invoeren en bevestigen van de orders in ons systeem, het afgeven van levertijden, en het beantwoorden van vragen met betrekking tot levertijden en andere product specfieke kwesties. Daarnaast zul je onze internationale klanten voorzien van product- en prijsinformatie wanneer nieuwe producten op de markt worden geïntroduceerd.

Jouw verantwoordelijkheden zullen zijn

  • Uitbrengen van offertes en invoeren van verkooporders.
  • Klanten voorzien van de juiste informatie omtrent leveringen.
  • Erop toezien dat verwerkte orders tijdig worden uitgestuurd.
  • Klanten informeren over nieuwe producten en beschikbaarheid.
  • Opstellen van prijslijsten en deze uitsturen naar de klanten.
  • Beantwoorden van product specifieke vragen.

Functiecriteria Commercieel Backoffice Medewerker

Het is belangrijk dat jij zelfstandig kan werken, gestructureerd te werk gaat en zelf het initiatief neemt. Daarnaast breng jij het volgende mee:

  • HBO werk- en denkniveau, minimaal een afgeronde opleiding MBO 4.
  • Je bent assertief en maakt makkelijk contact.
  • Je hebt oog voor details en werkt zorgvuldig.
  • Je hebt een proactieve houding, bent zelfstandig en kunt goed samenwerken (teamplayer).
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift), eventuele meerdere talen zijn een pré.
  • Je hebt kennis en ervaring met Microsoft Office (vooral Outlook, Word en Excel).
  • Ervaring met ERP systemen is een pré.

Wij bieden

  • Een functie voor 40 uur binnen een informele, internationale organisatie met no-nonsense omgangsvormen.
  • Een hecht team met enthousiaste collega’s waarin je jezelf op een professionele manier kan ontwikkelen.
  • 25 vakantiedagen.
  • Premievrije pensioenregeling.
  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer.
  • Marktconform salaris.

Standplaats:

De Strubbenweg 15, 1327 GB, Almere (Langs de A6)

Is dit de functie voor jou?

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en wil je werken bij een toonaangevende snelgroeiende internationale organisatie met passie voor het vak, stuur dan je motivatie en je cv naar vacature@amgreat.eu.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.